Friday, April 24, 2009

Flutter: The New Twitter ha!


Sooo Dope!

I first saw this video a while back but I ran into it again @ Centre's blog. But it's a bookzine called Visionaire. Check it out.

Just In Case You Missed It

Kanye & GLC on 106!

Glad to see the homie GLC finally getting the recognition he deserves. He's definitely put in work to get where his is now. Respect

Kanye West+John Legend+Common+Malik Yusef= Magic Man

This is supposedly on a double disc cd called 'G.O.O.D Mornin' G.O.O.D night'. It's suppose to have features from KRS-One, Twista, Jennifer Hudson, Adam Levine of Maroon 5, Bun B & G.O.O.D music artists.

Thursday, April 23, 2009

Kanye+Jeezy= Amazin

Asher Roth vs Rick Ross

lmfao! Oh my God. @ 1st it was like this is stupid but @ about 1:17 shit is hilarious!

P.Willy Tattooless!

Yep, it's official. Sorry I had to be the bearer of bad news Vick. He's now a tattooless slim fine. ^_^

Mr. Bentley+Anthony Hamilton= Greener

This is a real nice joint. It hasn't been uploaded to Youtube yet so I can't provide any audio for it. But believe me, it's worth the download.

She Just Doesn't Stop..

Lady Gaga continues to push the envelope with her wardrobe. This time she was spotted in a pair of thigh high strap up boots & I don't even know what to call the rest of this mess.

Wednesday, April 22, 2009


Alright we got Ri Ri in Barbados..she got a cute lil tush

Haha Woooooow

I wonder if they're all single...

Tuesday, April 21, 2009

Curren$y= 'This Ain't No Mixtape' Is Finally Here!

Buy it @ Almagamdigital.

Monday, April 20, 2009

Drake live!

This my fav. cut off his latest mixtape.

He performs Everygirl, Successful, & Brand New in this one.

Kid Cudi= Dat Kid From Cleveland mixtape

I was wearing out that throwback Kid Cudi playlist on Imeem out. Time to re-up!

What You Want Me To Do I'm Sorry!

Givenchy Leather Shoe Boots

I know ya'll can't afford these...It's nice to imagine though. If you are fortunate enough to purchase these, I'll point you in the right direction.

Molbiliario Humano by David Blazquez

This series explores the concept of objects, nudity and the self-portrait. The series includes a variety of ‘furniture’ subjects all shot in black and white including a bathtub, ironing board and floor lamp.

Elzhi= Deep

This beat sounds like it was produced by Premier but Black Milk cooked this one up..Sick shit though.

Nigga WTF!??

I might be extremely late on this.. This is my first time seeing these pictures of Diddy & Nelly showing a little intimacy up in the club..

The Clipse+Kanye West= Kinda Like A Big Deal

When the beat dropped I immediately started to grab my face in anguish! I had to jack this dude in class of his head phones for this! I'll update this when there's a CDQ version. Minus the tags & shit. 'Til The Casket Drops' in drops August....Ohhh & Kanye spazzed again! He's on a bit of a streak.


Ohhh Baby You Didn't Have To Do Me Like That!

Corpus white/midnight Pullover
Picture yourself in the middle of a climax & someone punching you in your chest or something. Like taking your breath away. haha ^_^

I got imageries of me on a beach with this shirt on & maybe some short shorts or some male capris w/ a pair of chancletas.. Ya know on some Jay-z type ish.. But boy when I see that price tag, all my dreams were shattered. =(

Get yours @ Oak NYC..Be generous & get me one too!

New Music Monday- XXL Freshman Edition

Wale Pictures, Images and Photos

Charles Hamilton - Way Cool

B.O.B. - Don't Break My Heart

Wale feat. Curren$y - Wordplay 2009

Asher Roth - Funk Flex Freestyle

Kid Cudi - Down & Out

Sunday, April 19, 2009

This Ain't No Mixtape - Complete Album Artwork


Hella dope if you ask me! This album should be good...

Throwback: 80's Pop Classics Edition

Ok, I was watching the VH1 countdown of all the 80's one hit wonders so I've decided to hit ya'll with my fave 3 videos outta it, their all on some seriously 80's ish but all awsmazing in their own right! These would make some great samples, some of them have already been used because the melodies are just SO strong! ahha Enjoy!

1st up is Cars by Gary Numan, check out the tamborine vision homie has going on! He's like twilight vampire pale too!

2nd is Musical Youth - Pass the Dutchie, enough said lol

3rd and finally we have Rockwell f/ Black MJ - Somebody's Watching Me, How the hell did he get Mike on this track and why does dude have this weird accent??