Saturday, February 21, 2009

Kid Cudi ft Wale- Look Up In The Stars

Don't you just hate those DJ tags???!

T.I.- I Am Hip Hop

This is my fav T.I song to date! I wanna know who produced this beat.

T-Pain ft Kanye West- Flight School

This track is just over ok to me.. Rumor has it that this is GLC's song but ehhhh idk.

The Dream ft Kanye West- Walking on the Moon

It takes entirely too long for Kanye to start rapping..

Dries Van Noten Fabric Shoes

Available at Browns

ADD spring 09 collection

Friday, February 20, 2009

Ciara ft Justin Timberlake- Love and Sex and Magic

Thursday, February 19, 2009

Kanye & Kid Cudi on 106

Mannn I missed this! Kanye is the best dressed person I have ever seen in my life man!

Kanye West on the Wake Up Show

Don't forget to check out 106 & Park tonight to see the debut of Kid Cudi's Day N Night!

Just In Time For Mardi Gras!


this here is ULTRA EXCLUSIVE to THE UNUSUAL SUSPECTS! You WILL NOT SEE THIS or HEAR THIS ANYWHERE ELSE! And if you do they jacked us! lol This song is produced by yours truly, Vick and features vocals from my pops! The song is an updated version of the classic Mardi Gras song Oh-Nah-Nay that you hear Indians sing on Mardi Gras day! I think it's pretty dope...lemme know what ya'll think! More coming soon...

(no title) -

Neyo- Waiting

RIP YSL by Blood is the New Black

I actually own a pair of those Creative Recreations that Sam Sparro is wearing in this photo. His music is pretty dope too. You should check him out. But I actually think this tee is pretty clean. They look unisex so guys & gals get yours HERE.

via LateBoots

Curren$y's Interview with Metal Lungies

ML: What’s it like being an independent artist from New Orleans?

$: It’s refreshing and I feel like a pioneer. I’m happy. Shout out to Master P. We’re black armed and ’bout it ’bout it.

ML: What’s going on in New Orleans right now in terms of hip-hop?

$: I’m seeing a change, man. I didn’t really know that people out here was really even listening to me, to the shit that I’m doing now doing since I’m doing my own music and I’m doing what I really want to do. But I had a show recently and I saw the turnout. I’m seeing that it’s not as behind as people think. People don’t really think that New Orleans has a real, true hip-hop scene, but it does and it’s living and breathing. And I’m a part of it.

ML: The mixtapes had really random themes like Super Tecmo Bowl and Fear & Loathing. How did you pick the themes?

$: I used different titles and shit just to let people know what I’m about. I’m figuring because my album didn’t come out when it was supposed to, like, I went through some things and people didn’t really know enough about me. So, while I was doing the mixtape hustle and everything and I was giving stuff away for free, I figured that I needed to let ‘em know everything about me that they can’t get from interviews and stuff, because I wasn’t doing them. Nobody was really checking for me, so I wasn’t doing any interviews. So, I needed to put in the mixtapes shit about me that would express what kind of person I am. Through them titles and shit, using moving titles and shit, and through the pictures and shit that I used and shit, it let’s you know what kind of stuff I must be into to even come up with that kind of shit for my mixtape shit. From my seven tapes, you can deduce that I’m a game head and I like shoes and I don’t sell cocaine and I’m just chilling and everything’s alright.

ML: You’re big into gaming?

$: Yeah, but I got what I like. I’m online on Rainbow Six: Las Vegas 2. Gamertag spitvicious, all one word if anybody’s looking.

ML: What kind of response have you gotten about the mixtapes?

$: I got a fairly good response about the mixtapes. It seemed like it picked up more after Fear & Loathing in New Orleans. Once I put that one out, I started to really see that more people were recognizing what I was doing. It was making them go back and pick up the other ones too, so that was good. People appreciated what I did and I put out a lot of music. And they feel me for it, so it was well worth it.

ML: Did you get any industry response?

$: Yeah man, like Lupe Fiasco called me, reached out, told me he respected what I was doing and shit. And Pharrel, just a couple of people I bumped into that gave me my credit for shit I’m doing. And that’s what was pushing me too, man. Just like doing this interview is going to push me to do more shit. As long as shit keep going the right way, that’s what’s driving me like that.

ML: Have you gotten any interest from labels?

$: Yeah, a couple of labels have reached out, but nobody is really prepared to understand that I’m not going to make the radio single. Not the one that they want. I feel like any song you put on the radio is a radio single. I think they want another “Where da Cash At” and I’m not gonna do that. If you hear my tapes, you know what kind of music I really make. I can’t force that on the labels. I can’t force them to put me on. Rather than even trying to compromise with the labels or take a lowball, I just decided to do it independent.

ML: A couple of the tracks I’ve heard you on have kind of techno, electronic type beats, like “Drug Flow.” Can we expect more of that?

$: Yeah man, on the album, I did everything that I know worked for me on the tapes. The shit that sounded right those times, that same vibe is going to be present on the album. This is my baby. I’m not tooting my own horn, like I was putting a lot of work into the tapes, I wasn’t just putting no bullshit out, but this is my baby. And everybody who was a part of it looked at it the same way.

ML: When’s [This ain't no Mixtape] coming out?

$: March 31st.

ML: The “Blown Away” track — who produced that?

$: Monsta Beatz. The snippets that we released to the Internet - it was produced entirely by Monsta Beatz. Everything.

ML: Do you ever regret leaving Young Money?

$: No, I never regret leaving Young Money.

ML: When was the last time you spoke to Wayne?

$: Nah, I don’t. I really don’t, because like I was on the cover of XXL a couple of months ago. It’s just a lot of shit that’s going on now. I got more acclaim myself. I got more shit popping on my own. I didn’t do an interview with you when I was with Young Money. We’re doing it now. So I can’t regret, because I’m doing so much now. I’m caught up in it right now.

ML: I heard a little while ago that you were working on something with Wale. Is that ever going to happen?

$: Yeah, man. We’ve been collaborating, man. We’re doing some shit. We trying to get together for the album right quick, but we got some shit in the vault, but I don’t know if I’m going to put that on the album, I’ma just hold on to that. We’re trying to knock some more shit out. That’s my man though. Shout out to Wale and everybody else who was on the XXL cover with me.

ML: Is that how that came about?

$: Nah, we was friends before that. I hit him on MySpace one time like ‘Dude, we gotta get down on some shit,’ and he was like ‘Yeah, I bet,’ and it’s just been good.

ML: How long did it take to make This Ain’t No Mixtape?

$: Maybe a month? Not even? I wanna say like two and a half weeks. I ain’t gonna lie, we had the album before we knew we was putting the album out. It just so happened that I had so many records. I was working with Monsta Beatz to get a couple of records to add to my album and then I did so many records that I was like, ‘Fuck, this a album.’ So I’ma do This Ain’t No Mixtape in volumes, because the majority of one is produced by Monsta Beatz. I got so many other records that I had done with other producers that was supposed to be on the album, but I’ma just gonna drop it in series, man. It’s gonna be wild for a minute. It’s gonna be tight, man. Don’t worry, I’ll send you a Lamborghini or something. It’s gonna be awesome.

ML: Apart from that, what are your future plans? Do you plan to do anymore mixtapes?

$: Yeah, I’m about to get back to the mixtape shit. Trademark got a mixtape coming out next, at some point. [laughs] He’s got records. At some point he’ll put them all on one disc and get some artwork. But shortly. And you could look for a Jets tape collectively and other than that, the Fly Society clothing line — we’re just about to start showing in places like Bloomingdales and Macy’s and shit like that, so shit about to be legit. We did a deal with KR3W, Supra and those guys. We merged, we did a nice deal with those guys, so shit’s about to be overdrive on the fashion tip and that’s only making me more dangerous on the independent because I got more bread to fuck around on this shit for.

ML: What was the last thing you bought?

$: The last thing I bought was two pepperoni personal pan pizzas with breadsticks and a Mountain Dew and a tea for Trademark da Skydiver and the homie Devin. And two Mexican pizzas, one with no beans, and one two Taco Supremes with no lettuce.

Put On- Performed by UNC's Clef Hangers acapella group

Hahaaaa!(Jeezy laugh)

Cheap Monday spring/summer collection for women

Plain as hell

Visit Alter.

The Hundreds spring 09 collection

Oh My God They're Finally Here!

Supra NS Spring 2009 Burgundy Pack

I've been stalking these for months! Get 'em at Factory413

Wednesday, February 18, 2009

Throwback: Bell Bev Devoe - Poison

this is that song boyyyyy! Me and my lil homies bringing this swag back! lol

Young Jeezy- Welcome Back


via Instant Vintage

This is Why "Welcome To Heartbreak" Came from left field

Turns out these guys had used the same effects as in Kanye's video so Kanye felt it was neccissary to drop the Welcome to Heartbreak video so he wouldn't be accused for biting. Oh & did I mention Kanye said that he will make the best hip hop beat of all time! for Jay-z's Blueprint 3 that suppose to drop this year. Big statement Ye, I've heard some great beats in my day. I'll be looking forward to hearing it though. Another note, Kid Cudi & Kanye are suppose to be debuting Day N Night on 106 & Park tomorrow.

Tuesday, February 17, 2009

B.O.B- Generation Lost

I really liked this song since the first time I heard it. He actually took time out to get real & talk about the issues. Real cool joint
everyone should hear it. He could have passed through the hood though.

Second Google Phone

Google has to kick these plain designs

Android G2: HTC Magic Hands ON from Gizmodo on Vimeo.

Larry Estridge: New Sculpture

Wow we haven't had an art post in a while but since I've been taking sculpture at school I really learned to appreciate art & all its forms.

new work by sculptor larry estridge is currently on show at miami’s charest-weinberg gallery. these new
works are a continuation of estridge’s recent focus on abstract works made from aluminium and steel.
the works explore primary forms by sculpting 2-d metal pieces into 3-d objects of archetypal content.
each piece is equally formed by the positive and negative space within it. the works manage to reference
renaissance forms and aboriginal art, despite their abstract nature. the artist uses pieces of metal that can
be as long as 12 ft., bending, folding and curving them into his sculptures. each piece is then coated with
a glossy automotive finish, playing off the associations to the automobile and the industry’s current state.

via designboom

Aww It's Only A Blanket

I thought it was a bag. Still dope though. It was made by Yakima. Get yours at Opening Ceremony.

Behind The Scenes of Every Girl by Lil Wayne

How can they let them make a video for this song?? Shit is soo perverted.

Mishka spring/summer 09 lookbook

Kanye West ft Kid Cudi- Welcome To Heartbreak

Soooooo dope! The effects are dope! Kanye is a true artist man..

Pitch Black- It's All Real

Its All Real - Pitch Black

Mannnn this song & video just screams hip hop! You can't go wrong with DJ Premier on the beat. I can listen to this joint over & over again.

Kanye West Covers Detail Magazine

Kanye is about 30 & it's starting to show.

He's gonna be mentioning Theunusualsuspects in a interview one of these days.

T.I. ft Justin Timberlake- Dead and Gone

The Saints Released Deuce Mcallister!!!

Yes it's a sad day in New Orleans football.Popular running back Deuce McAllister was released by the New Orleans Saints on Tuesday in a move that reduced the team’s payroll as free agency approaches.

McAllister, the Saints’ all-time leading rusher with 6,069 yards, was due over $7 million next season. The Saints said they granted McAllister his release so he could seek offers from other teams.

“I still have the itch to play,” McAllister said, adding that he would not rule out returning to the Saints after he’s been able to test the market.

“We’ve left that door ajar,” Saints general manager Mickey Loomis said, but added, “I wouldn’t call it likely.”

McAllister played a limited role in the Saints’ offense this past season with 107 carries for 418 yards. McAllister has had reconstructive surgery on both knees.

“Decisions like this are always very difficult ones to make,” Loomis said. “Deuce has epitomized hard work, leadership and productivity throughout his career and has been a source of great pride for all of us associated with the team.”

McAllister had arthroscopic surgery on his left knee six weeks ago and said he could not pass a physical if he took one now. However, he expected to be ready by next season and believes he can play another three years or so.

McAllister said money was only part of the reason he wants to test the market. McAllister also said he wanted to see if a team out there would give him a greater role than he had last season in New Orleans, when he effectively worked as a third-string running back behind Reggie Bush and Pierre Thomas.

“If you’re a player, you want (the ball) more,” McAllister said.

McAllister said he would always consider New Orleans home, will carry on his community service endeavors in the area and could foresee returning to the Saints in a front-office or assistant coaching role after his playing days have ended.

I don't give a damn if Deuce had no legs, you don't release a guy who has done so much for your organization. I hope he gets a job in the front office.

Other notable news in the NBA is the New Orleans Hornets trade Tyson Chandler to the Oklahoma Thunder for Chris Wilcox and Joe Smith and the draft rights to DeVon Hardin. I know Tyson was injured but you don't give him up for a bunch of nobodys!

Damn Son, All the Good White Actors are Flippin Out!

christian bale Pictures, Images and Photos

Last time it was Joaquin it's Christian Bale, and I LOVE Christian Bale as Batman!